.

.

.

.

نیمه شعبان-صدا-سرود

نیمه شعبان-صدا-سرود


عنوان

اجرا

عنوان

اجرا

اباصالح یا اباصالح ...

 Download

آقا بیا ... Download

یا ابن الزهراء بیا بیا ...

Download

الا یا ایها المهدی ... Download
 مژده یاران، مژده یاران ...

Download

العجل عجل الهی ... Download
بیا که مرغ خسته دلم ...

Download

از نور تو روشن ملکا... Download
مولام مهربونه، یار شیعیونه ...

Download

بر دامن نرگس ببین ... Download
جز در خانه تو در نزنم جای دگر

Download

به داد ما برس ای یار ما.. Download
 صبح دم پیک مسیحا...

Download

به غمی نشسته بودم ... Download
اززمین و زمان به گوش جان می رسد ...

Download

در راه رسیدن به تو... Download
اشرف کل عالم خوش آمد

Download

ای مظهر آدینه ام... Download
ای دل شیدای ما ...

Download

ای تو روح و روانم Download
ای دلبر یکتا بیا ...

Download

عطر نفسهایت Download
جان جانانم ...

Download

گل نرگس جوونه زد.. Download
گل نرگس آبروی دو عالم ...

Download

فضای این دل دیوانه Download
من که امشب واله و شیدایم ...

Download

هل الیک یابن احمد... Download
مهدی آمد ...

Download

مهدی بیا.. Download
نگار من ...

Download

روی ندیده توست.. Download
شوق نگاه

Download

مهدی مهدی ای آرام جانم Download

 ای همه  جستجوی من ...

 Download سلام ای انتظار آفرینش Download

مولای من مهدی جان ...

Download تو نازنین دو عالم Download

چه خوش است من بمیرم ...

Download وقت است که بنشینی و... Download

آمدی جان عالم فدایت

Download وجود من Download

به دم عیسی ...

Download

بیا یاابن الحسن ...

Download

اگر برآید... Download

آمده دنیا...

Download

نگار صبح امیدم Download

مهدی بیا...

Download

این جشن ها ... Download

چه شود زراه وفا اگر...

Download
ای بهار ... Download    

 

 


کریمی: یه عاشق منتظر ظهوره...

هلالی: سایتون سنگینه مولا, ما گلایه ای نداریم...

 

نزار قطری: عیدة کامله

باسم کربلایی:

سیب سرخی: ای نغمه همه دلها, زیباترین گل دنیا...

 طاهری: العجل یوسف زهرا...

 آقاسی: ای زلیخا دست از دامان یوسف بازکش...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد