.

.

.

.

برنامه دو نیم ساعت با موضوع امنیت در فضای سایبری

برنامه دو نیم ساعت با موضوع امنیت در فضای سایبری


[تصویر: 2NimSaat_Cyber_www.dr-abbasi.ir_.jpg]
پس از درگیری لفظی بین دکتر نایل فرگوسن (Niall Ferguson) استاد اقتصاد دانشگاه‌هاروارد و نزدیک به جمهوری خواهان آمریکا با زیبینگنیو برژینسکی (Zbigniew Brzezinski) استراتژیست ارشد کاخ سفید از جریان دموکرات، مبنی بر عدم وجود استراتژی بزرگ (Grand Strategy) اوباما درخصوص مسائل مصر و تحولات جهان اسلام، برژینسکی مدعی شد استراتژی اوباما در این خصوص بر پایه­ی فیس­بوک و توئیتر استوار است!
آنچه که در این زمینه ایجاد سوال و ابهام می­نماید، چگونگی تقلیل مفهوم گرند استراتژی با دو وب سایت تاکتیکی فیس بوک (ساماندهنده­ی حرکات اجتماعی) و توئیتر (جریان خبررسانی فوری) است؟! این خلاء مفهومی، توسط سازمانی به نام NSA (آژانس امنیت ملی ایالات متحده یاNational Security Agency) و اشراف اطلاعاتی آن پرمی­شود. بنابراین منظور برژینسکی این است که گرند استراتژی اوباما منطبق بر سازمان NSA می­باشد.
سازمان NSA در ساختمانی شیشه­ای در کنار جاده­ی بالتیمور در شمال شهر واشنگتن واقع است که در زیرزمینی به مساحت ۹ هکتار مقاوم سازی شده در برابر جنگ اتمی‌و مملو از سوپرکامپیوترهایی است تا بتواند تمام اطلاعات و پیامهای ردوبدل شده در اینترنت را به عنوان مغز جهان (Brain Land) پالایش و پردازش کند.
مدت زمان: ۵۸ دقیقه
تاریخ : ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
موضوع : امنیت در فضای سایبری

دانلود فایل تصویری(عصر انتظار):


دانلود پارت ۱ : Direct Link


دانلود پارت ۲[b]: [/b]Direct Link
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد